.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهشهری ها سالانه دو بار به بیمارستان ميروند

مدیر شبکه بهداشت بهشهر گفت: سالانه به طور متوسط هر بهشهری سالی دو بار به بیمارستان مراجعه می کند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، محسن باقری عصر شنبه در نشستی خبری اظهار داشت: سالانه بیش از 300 هزار مراجعه به بیمارستان های بهشهر صورت می گیرد که با توجه به جمعیت بهشهر این میزان زیاد است.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته 46 عنوان برنامه با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال در حوزه سلامت، بهداشت و روان و مسائل اجتماعی صورت گرفت.

مدیر شبکه بهداشت بهشهر گفت: با توجه به حجم بالای کار و افزایش مراجعه کننده به بیمارستانها و ترافیک کاری پرسنل فقط کمتر از 20 شکایت از بیمارستانهای بهشهر در سال قبل به این مدیریت واصل شد.

وی انتظار مردم از بیمارستان را خارج از توان بیمارستان دانست و افزود: با توجه به قدمت بیش از پنج ساله بیمارستان امام خمینی بهشهر در حال حاضر بیش از 400 نیرو و پرسنل به مردم بهشهر خدمات درمانی می دهند.

باقری همچنین از تغییر نام چهار راه گرگان بهشهر به چهار راه سلامت خبر داد و افزود: با مصوب شدن این وجه تسمیه در شورای امنیت سلامت در فرمانداری آموزش سلامت فردی، اجتماعی، ایمنی راه و حوادث ترافیکی جهت ارتقاء سلامت برنامه ریزی شده است.

وی فعالیت سلامت را انحصار به درمان ندانست و تصریح کرد: جهت تضمین سلامت و هدفمند نمودن این فرهنگ در جامعه نیاز به همه دستگاههای مرتبط در مسائل اجتماعی احساس می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.407 seconds.